Forum
Behöver 15000kr idag pm det finns någon vänlig själ som kan hjälpa mig
Jeg er en privat långiver og investor. Har du brug for et legitimt, ærligt, velrenommeret og hurtigt lån? Jeg kan hjælpe dig med 100% garanterede lån, jeg tilbyder erhvervslån og privatlån, derudover finansierer vi alle former for projekter. k
Hej, jag skulle vilja ha hjälp med ett lån på 25000 kr. Kan du hjälpa mig med det och vilka villkor gäller då?
Hej. Jag skulle verkligen vilja/behöva ta ett lån så jag kan få mig körkort för att sen få ett jobb för en gångs skull så jag kommer igång med mitt liv. Jag är 25 år och har 3 stycken styvbarn som jag verkligen vill försörja men har ingen inkomst alls just nu då man behöver körkort här omkring för att få ett jobb/inkomst. Det kanske låter lite långsökt men så fort man har körkort så har man jobb här omkring. Så jag tänker som så att jag betalar tillbaks det så fort första inkomsten kommer. Jag hittar inget annat sätt att kunna lösa detta än såhär men om du är intresserad av att hjälpa mig så kan du kontakta mig på originalzone126@gmail.com så hörs vi där mvh alex