Forum
Hej! Jag skulle behöva låna 150.000 kr för att betala mina andra lån / krediter som jag varit tvungen att ta pga plötslig arbetslöshet hos min sambo pga corona. Jag har och min sambo har nu båda fast arbete med en lön på 30.000 sek i månaden men skulle behöva betala av alla smålån så jag kan få ner månadskostnaden, jag skulle kunna betala 3.000 kr i månaden med ränta såklart.
Hoppas att höra av dig/er, skulle vara till super hjälp!
MVH
Hej! Jag skulle behöva låna 150.000 kr för att betala mina andra lån / krediter som jag varit tvungen att ta pga plötslig arbetslöshet hos min sambo pga corona. Jag har och min sambo har nu båda fast arbete med en lön på 30.000 sek i månaden men skulle behöva betala av alla smålån så jag kan få ner månadskostnaden, jag skulle kunna betala 3.000 kr i månaden med ränta såklart.
MVH
Jeg er en privat långiver og investor. Har du brug for et legitimt, ærligt, velrenommeret og hurtigt lån? Jeg kan hjælpe dig med 100% garanterede lån, jeg tilbyder erhvervslån og privatlån, derudover finansierer vi alle former for projekter.
MVH
Hej, fick du kontakt med någon?
förstår inte hur man ev kommer i kontakt med andra?
// Frida
Låna pengar privat seriös och pålitlig 100%
Jag lånar ut pengar privat
Privatpersons skuldhjälp!
Behöver du hjälp med min ekonomi?
Jag lånar ut pengar privat!
Lån trots kronofogden utan garanti!
Låna om du har kronofogden!
Låna från 20.000kr till 900.000 SEK privat!
hej! Jag skulle behöva hjälp med ett lån på 130.000 kan du hjälpa mig?
Hej
Hej!
behöver du låna pengar?
så kan jag hjälpa dig ur dina situation
Hör av er till mig
mvh